Dymfna Meynen

“Schepen van de Hasselaar: het omvat heel wat. Zo ben ik verantwoordelijk voor ontmoetingscentra, gezinsvormen & doelgroepen, preventie, kerkfabrieken, toegankelijkheid, sociaal woonbeleid, betrokkenheid & burgerparticipatie, wijkbudgetten & wijkgericht werken, zorg, LGBTQ+-beleid, gezondheid, digitale inclusie en toegankelijkheid.

Iedere (!) Hasselaar verdient onze gezonde aandacht opdat hij of zij zo aangenaam mogelijk kan leven in onze dynamische stad. Mijn contacten met de Hasselaren verlopen met een open, onbevangen blik. Iedere keer opnieuw blazen de inzet, de creativiteit en de weerbaarheid van onze stadsgenoten mij omver.

Voor mij staat de N-VA voor een ambitieus, warm en complexloos Vlaanderen dat werken, ondernemen en sparen beloont. Daar draag ik elke dag graag mijn steentje aan bij. Samen streven we naar een sociale, hechte samenleving waarbij onze waarden en normen centraal staan. De Nederlandse taal speelt hierin een cruciale rol. Het is dé verbindende factor van onze samenleving.

Tijd over? Tennis, zwemmen, fitness en het steunen van onze Hasseltse horecazaken