Dymfna Meynen en Kenny Bloemen vertegenwoordigen ons in partijraad

Op 22 oktober 2020, over deze onderwerpen: Algemeen beieid

Op woensdag 21 oktober verkoos N-VA Limburg haar vertegenwoordigers voor de nationale partijraad. Ook onze afdeling zal met toekomstig schepen Dymfna Meynen en Kenny Bloemen goed vertegenwoordigd zijn. Jan Valgaeren uit Maasmechelen werd verkozen tot voorzitter van N-VA Limburg, Werner Janssen (Beringen) is de nieuwe ondervoorzitter en Bart Vissers van N-VA Leopoldsburg wordt secretaris van het Arrondissementeel Bestuur.

In dat AB zetelen dus ook Dymfna en Kenny. Zij worden meteen ook onze vertegenwoordigers in de partijraad. De partijraad is, na het algemeen ledencongres, het hoogste orgaan van de partij en bepaalt meteen ook de krachtlijnen van de werking van de N-VA. De partijraad is samengesteld uit de vertegenwoordigers van de arrondissementele besturen, de nationale mandatarissen, de gedeputeerden, de provinciale fractievoorzitters, de (aftredende) leden van het partijbestuur, de aftredende leden van het bureau van de partijraad en de vertegenwoordigers van Jong N-VA. Daarnaast kan de partijraad ook 10 leden met stemrecht coöpteren. De partijraad kiest, uit eigen leden, de algemeen secretaris, de twee ondervoorzitters, de penningmeester en de overige leden van het partijbestuur. In beginsel vergadert de partijraad om de maand.

Proficiat, Dymfna en Kenny. We rekenen op u.