N-VA Hasselt kiest nieuw bestuur

Op 13 maart 2013

N-VA Hasselt koos afgelopen dinsdag een nieuw afdelingsbestuur. Davy Steegmans werd herkozen als voorzitter. Marc Roppe wordt de nieuwe ondervoorzitter. Ook Kris Snijkers, woordvoerder van Vlaams minister Geert Bourgeois versterkt het bestuur. Voeg hierbij nog Vlaams volksvertegenwoordiger Lies Jans en Federaal Kamerlid Steven Vandeput en N-VA Hasselt beschikt over een bijzonder stevig bestuur.

Er waren heel wat kandidaten om toe te treden toe het afdelingsbestuur van N-VA Hasselt. Ieder van hen kreeg ook de vereiste meerderheid van de stemmen achter zijn of haar naam: ‘Een bewijs dat de kandidaten gesteund worden en dat N-VA Hasselt leeft,’ aldus de nieuwe en tevens vorige voorzitter Davy Steegmans.

‘Ons ledenaantal is geëxplodeerd en dat vertaalde zich ook bij de kandidatuurstelling voor het nieuwe bestuur. Onze leden zijn duidelijk erg geëngageerd en kiezen heel bewust voor de N-VA. Het wordt een hele uitdaging om deze groep die aangevuld wordt met onze gemeente- en OCMWraadsleden te leiden,’ laat Davy Steegmans nog weten. ‘Wij zullen blijven doen wat we beloofd hebben. Constructieve oppositie voeren. Dat is meer dan nodig. Ons nieuwe bestuur is hét aanspreekpunt voor de Hasselaar,’ aldus ondervoorzitter Marc Roppe.