N-VA Hasselt dankt de Hasselaar voor prachtig resultaat! ‘Hasselaar koos voor verandering’

Op 15 oktober 2012

Bedankt!HASSELT – ‘De Hasselaar koos zondag duidelijk voor verandering. Wij willen iedereen danken die ons verhaal heeft gesteund,’ laten N-VA-boegbeelden Steven Vandeput, Lies Jans en Bert Lambrechts weten.

‘N-VA Hasselt behaalde een prachtig resultaat. Eén op vier Hasselaren gelooft in de kracht van verandering waarvoor de N-VA staat. Wij zijn bijzonder blij dat er zoveel mensen mee zijn gestapt in ons vernieuwend project voor Hasselt. Voor de provincieraad kiezen zelfs nog meer Hasselaren voor de N-VA. Al die kiezers willen we hartelijk danken,’ aldus Steven Vandeput, Lies Jans en Bert Lambrechts.

‘Dit grandioos succes had er echter nooit kunnen komen zonder de inzet van een bijzonder gretige groep sympathisanten. De N-VA-familie groeide de laatste jaren exponentieel. Ons ledenaantal schoot als een pijl in de lucht. Dat hebben we tijdens de campagne ook mogen ervaren. De hulp die we vanuit allerlei hoeken kregen aangeboden was hartverwarmend. Daarom wil het bestuur van N-VA iedereen die van dichtbij of veraf geholpen heeft aan het succes van N-VA Hasselt hartelijk danken. Onze sterke lijst werd beloond. Al onze kandidaten verdienen een dikke pluim voor hun inzet. Wij zullen het vertrouwen van die vele kiezers niet beschamen. We zullen als grootste oppositiepartij nauwlettend toekijken dat onze stad goed bestuurd wordt. De wanpraktijken van het verleden moeten het stadhuis langs de achterdeur verlaten. Dat garandeert N-VA Hasselt aan de Hasselaar. Wij gaan niet passief aan de kant staan maar actief en constructief meewerken aan een positief verhaal voor Hasselt,’ besluit Vandeput.