Black Friday? Hasseltbon online te koop én gratis geleverd

Op 27 november 2020, over deze onderwerpen: Lokale middenstand en ondernemen

Als lokaal alternatief voor de hype rond Black Friday roept de stad Hasselt de consument op om Hasseltbonnen te kopen. De aankoop wordt vereenvoudigd. “Je kan de Hasseltbon vanaf nu online aanschaffen. Bovendien komen we hem gratis leveren,” aldus schepen van lokale economie Rik Dehollogne (N-VA).

“Black Friday heeft de laatste jaren ook in Vlaanderen voet aan de grond gekregen. Grote webshops en ketens gooien deze periode met grote kortingen. Maar net nu is het hoog tijd om meer dan ooit solidair te zijn en de lokale economie een boost te geven. Wees loyaal en koop lokaal,” roept schepen Dehollogne op.

“Uitzonderlijke tijden vragen om een uitzonderlijke dienstverlening. Onze Hasseltse ondernemers blijven niet bij de pakken zitten en waren de afgelopen maanden druk in de weer om online platformen te maken of bestaande concepten aan te passen. En wij doen hetzelfde. Het perfecte kerstcadeau vinden voor je lief, moeder of beste vriend(in): een gemakkelijke opdracht is het meestal niet. Met een Hasseltbon zit je goed! Te besteden in meer dan tweehonderd Hasseltse zaken en één jaar de tijd om een keuze te maken. Om de aankoop van je Hasseltbon als kerstcadeau zo makkelijk mogelijk te maken, kan je vanaf vandaag deze Hasseltbon online bestellen. Tot nu was dit enkel mogelijk bij de dienst Toerisme. Nu moet je er je kot zelfs niet meer voor uit. Vervolgens wordt deze gratis thuis bezorgd voor de feestdagen. Deze gratis bezorging geldt t.e.m. 31 december. De Hasseltbonnen zijn zo het ideale kerstcadeau in deze periode waarin we onze lokale ondernemers moeten steunen,” besluit Dehollogne.

De Hasseltbon is online aan te kopen via www.visithasselt.be/hassetbon. Wil je toch een echt cadeau voor iemand kopen? Heel veel Hasseltse zaken die nu even de deuren moeten sluiten hebben ook een online aanbod. Zelfs voor je eindejaarscadeaus. (Her)ontdek je buurt, steun de Hasseltse economie en shop massaal lokaal! Op de website www.shopinhasselt.be vind je een handig overzicht van hoe onze Hasseltse ondernemers online bereikbaar zijn.