Mark Leppens

Ik ben reeds jarenlang boekhouder in Hasselt en woon samen met mijn vrouw en twee kinderen in Runkst. Ondertussen heb ik de nodige ervaring en kennis om de financiën van onze stad in goede banen te leiden. Dat
is nodig, want de laatste jaren is er door het huidige stadsbestuur enkel maar aan persoonlijke uitstraling gedacht en is er minder aandacht gegaan naar wat echt nodig is. De bekendste uitwas daarvan is het te duur en te groot Spiegelpaleis.
Als boekhouder is mijn absolute sterkte het financiële aspect van het gemeentebestuur. Maar, met onze N-VA ploeg zijn we sterk op alle domeinen. We zijn klaar om aan het roer te staan van het Hasseltse schip. Het is nodig om in de toekomst ons geld veel beter te beheren en geen onverantwoorde uitgaven meer te doen. Dat alles doen we zonder de belastingen te laten stijgen.
Hasselt moet terug een toonaangevende stad worden. In Vlaanderen en zelfs in Europa. Er moet op een verantwoorde wijze met de centen omgegaan worden en dan is er veel mogelijk.

Onze voltallige lijst en ikzelf staan klaar om die taak op ons te nemen. U maakt het verschil, U bent diegene die kiest wie de belangrijkste taak
in Hasselt krijgt. Ik sta klaar om die smeulende fakkel te laten branden en zou het dan ook super vinden dat U op mij stemt.